lokal biurowy serwisowany dla 2 osób w śródmiejskim nowoczesnym biurowcu w okolicach Ronda ONZ,poleca Property Office (tel. XXXXXXXX117, mail: Adres email ukryty)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: od zaraz.
Gabinet wyposażony w 1-2 stanowiska pracy. fasada przeszklona.
Dostęp do światła dziennego.
Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również:
-Tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem,
- możliwość wstawienia do gabinetu stolika kawowego,
-dostęp do strefy fitness,
-dostęp do biura przez całą dobę,
-dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki (dodatkowo płatne), skanera, faxu,
-codzienne sprzątanie gabinetu,
-opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację,
-dostęp do internetu za pośrednictwem kabla oraz WiFi,
-korzystanie z wewnętrznej kawiarni ,
-obsługę recepcyjną w godzinach 9-17,
-pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy)
-dostęp do sprzętu audiowizualnego,
-obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych ( serwis kawowy ).
Bezpłatna sauna i siłownia do dyspozycji Najemców.
Standard biura:
-system klimatyzacji z indywidualnym sterowaniem,
-zamki elektroniczne sterowane kartami,
-dostęp do 6 sal konferencyjnych ze sprzętem audio-video,
-szerokopasmowy Internet,
-telefony stacjonarne,xero, fax, drukarkę,
-aneksy kuchenne z punktem kawowym.
Miesięczne koszty najmu to 2750 PLN netto.
Umowa:
-okres do ustalenia
-Zabezpieczenie umowy najmu stanowi kaucja w wysokości 2 miesięcznego czynszu plus VAT lub jednomiesięcznego czynszu plus VAT w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem.
Parking:
-Parking w biurowcu: 1000 PLN netto/ miesięcznie.
-Parking poza biurowcem - od 350 zł netto/miesięcznie. Czas oczekiwania na miejsce parkingowe do kilku tygodni.
Opis budynku;
Nowoczesny biurowiec oferujący Najemcom około 50 000 m2 powierzchni biurowej na wynajem.
Na powierzchni wielkości ponad 2 000 m2 , Najemcy mają do dyspozycji kilkadziesiąt gabinetów biurowych o zróżnicowanej wielkości.
Sąsiadujące ze sobą gabinety można ze sobą łączyć, tworząc przestrzeń dla większych zespołów.
Hol powitalny oraz recepcja biura o powierzchni ponad 60 m2 połączona ze strefą kawiarnianą.
Lokalizacja:
Bardzo dobry dostęp do komunikacji miejskiej, w tym do stacji drugiej linii metra - Rondo ONZ.
Dzięki temu, dojazd z innych części miasta jest szybki i wygodny.
Dodatkową zaletą jest również bliskość Dworca Centralnego, centrum handlowego Złote Tarasy oraz licznych udogodnień w bliskim sąsiedztwie biurowca.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych.
Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu:
Adres email ukryty ;
tel. XXXXXXXX117
Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym.
Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu XXXXXX117.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Lokale komercyjne na wynajem Warszawa
Lokale komercyjne lokale biurowe na wynajem Warszawa
Lokale komercyjne Lokale biurowe na wynajem Warszawa, Śródmieście
Lokale komercyjne 1 pokojowe na wynajem Mazowieckie, Warszawa