Property Office (tel. XXXXXXXX117) poleca:
biuro serwisowane na 6 piętrze nowoczesnym biurowca w Śródmieściu ,niedaleko Dworca Gdańskiego,
-----------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
--------------------------------------------
Dostępność: od zaraz.
Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych, jak recepcjoniści, poczta, wsparcie IT,wynajęcie salki konferencyjnej, wyposażony aneks kuchenny oraz dostęp do profesjonalnych urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner).
Można wprowadzić się od zaraz i zacząć od razu pracować (i wyprowadzić się w następnym miesiącu, jeśli biuro potrzebne jest na krótki czas - jest to niemożliwe w przypadku najmu tradycyjnego).
Jedna faktura za wszystkie usługi.
Lokal przyjazny dla osób niepełnosprawnych
.
W zależności od potrzeb, można wybrać:
-biuro z oknem: Wyposażona, prywatna przestrzeń biurowa z oknem,
-biuro wewnętrzne: biuro bez dostępu do okna w bardzo korzystnej cenie,
-biuro en suite: Biuro oraz sala konferencyjna; zazwyczaj zawiera dwa biurka i stół konferencyjny,ewentualnie:
-coworking: Biurko w przestrzeni współdzielone.
Całodobowy dostęp do lokalu znacznie ułatwia prowadzenie biznesu w każdej branży.
Dostęp do salki konferencyjnej ułatwia organizowanie spotkań.
Profesjonalny i wykwalifikowany personel recepcji wita przychodzących gości.
Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdej firmy i zależy m.in od:
-ilości osób
-okresu najmu
-rodzaju zajmowanej powierzchni
-wyboru usług dodatkowych
i wynosi netto:
-coworking: od 19 PLN/dzień
-biuro prywatne: od 22 PLN/dzień
Podane ceny to wartości minimalne oszacowane na podstawie 24-miesięcznej umowy bądź najniższych dostępnych stawek.
Okres najmu można kształtować elastycznie w zależności od potrzeb: kilka wejść, miesiąc czy dłużej.
W lokalu można zarejestrować siedzibę firmy, a rozpoznawalny adres biura podnosi prestiż prowadzonego biznesu.
Biuro serwisowane to rozwiązane wygodne i bezproblemowe dla małych firm i dużych firm.
Opis budynku:
25-kondygnacyjny budynek oferuje ponad 29 000 m kw. atrakcyjnej powierzchni biurowej na wynajem.
Przeszklona elewacja gwarantuje wspaniały widok na panoramę Warszawy.
5-poziomowy parking zapewnia 310 miejsc postojowych do dyspozycji najemców.Na parterze znajdują się między innymi: lobby, główna recepcja budynku, punkty handlowe oraz restauracja.
Zalety lokalizacji:
Dogodny dostęp do środków transportu publicznego (5 linii tramwajowych, 4 linie autobusowe, stacja I linii metra, dworzec PKP Warszawa Gdańska).Centrum handlowe Arkadia znajduje się w bliskim sąsiedztwie budynku.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych.
Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu:
Adres email ukryty ;
tel. XXXXXXXX117
Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym.
Administratorem Państwa danych jest Property Office Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.Żelazna 87/111 (00-879), która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą są Państwo zainteresowani. Więcej informacji na ten temat można uzyskać pod nr telefonu XXXXXX117.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Lokale komercyjne na wynajem Warszawa
Lokale komercyjne lokale biurowe na wynajem Warszawa
Lokale komercyjne Lokale biurowe na wynajem Warszawa, Śródmieście
Lokale komercyjne 1 pokojowe na wynajem Mazowieckie, Warszawa